Zadzwoń teraz +48 535 700 161
Świat
Wyjątkowych
Wnętrz
Usługi
Luksusowych
Wnętrz
…

Marki-old

Marka Visionarre

Visionnaire Home Philosophy

Visionnaire to stosunkowo młoda luksusowa włoska marka, która od samego początku swojego istnienia znana jest z unikatowości wzornictwa i arystokratycznego zacięcia. Założona w Bolonii przez IPE w 1959 r. jest punktem odniesienia dla ekskluzywnych produktów wnętrzarskich spod znaku Made in Italy. Obecna w ponad 55 krajach na całym świecie, dzięki S&D Group zawitała też do Polski.

 

Marka Visionarre

Visionnaire - z ziemi włoskiej na cały świat

Luksusowe wykończenie apartamentów to więcej niż rzemiosło, to prawdziwa sztuka. Wyczucie potrzeb klienta, znajomość najlepszych materiałów i produktów oraz umiejętne połączenie wszystkich elementów w całość to zadanie projektanta. Ale to tylko jedna strona medalu. Drugą – równie ważną – są meble, akcesoria i dodatki, którymi dysponuje. Nie od dziś wiadomo, że najbardziej wymagający klienci nie lubią chodzić na kompromisy. To właśnie dla nich powstała Visionnaire.

Visionnaire to marka, której włoski rodowód został twórczo przetworzony przez projektantów-wizjonerów z całego świata. Od 2004 r. można mówić o unikatowym i eklektycznym stylu, który – choć kosmopolityczny – w każdym elemencie ujawnia swoje włoskie korzenie i który za cel postawił sobie poszukiwanie współczesnego piękna.

Wartości marki odzwierciedla odpowiedzialne podejście do wykorzystywanych materiałów. Dla Visionnaire pracuje ponad 30 lokalnych fabryk zlokalizowanych na terenie Włoch. To właśnie one, rękami lokalnych rzemieślników, tworzą niepowtarzalne meble i akcesoria.

 

Marka Visionarre

Wnętrza szyte na miarę

Do każdego wnętrza Visionnaire podchodzi kompleksowo. Nie ma znaczenia, czy do zagospodarowania jest przestrzeń mieszkalna, biurowa czy rekreacyjna – Visionnaire pozwala zaaranżować przestrzeń w taki sposób, aby dopasowała się ona do osobowości, potrzeb i gustu zamawiającego.

Jakie są meble marki Visionnaire? Unikatowe, nowoczesne i o doskonałym wzornictwie, dzięki czemu firma stała się liderem na rynku mebli luksusowych. Nie będzie nadużyciem stwierdzenie, że Visionnaire to więcej niż meble – to całościowe rozwiązanie szyte na miarę. Z tego względu brand mebluje nie tylko prywatne domy, ale też współpracuje z deweloperami, hotelami, restauracjami, producentami jachtów, a nawet małych i średnich jetów. W swoich realizacjach Visionnaire wciela w życie filozofię marki: w projekcie najważniejsze nie są meble, ale sposób życia osoby, która będzie z nich korzystała.

Obecnie, w ofercie Visionnaire jest ponad 2 tys. artykułów zaprojektowanych przez zespół najlepszych włoskich i zagranicznych projektantów. Tak duży asortyment pozwala tworzyć ekskluzywne wnętrza w prawdziwie światowym stylu. Spektakularne realizacje zapierają dech w piersiach i stają się dumą każdego właściciela apartamentu czy domu wyposażonego przez Visionnaire.

Longhi

Longhi to marka o stosunkowo krótkiej, acz ciekawej historii. Założona pod koniec lat 40-tych w północnych Włoszech słynie na cały świat z przepięknych mebli, kontynuujących najlepsze tradycje włoskiego rzemieślnictwa. Od 1965 rokrocznie obecna na targach w Mediolanie, Longhi nigdy nie spoczywa na laurach, dostarczając swoim klientom ekskluzywne i luksusowe produkty, które pozwalają zmieniać zwykłe wnętrza w dopasowane do właścicieli dzieła sztuki.

 

Longhi: dyskretny urok rzemieślniczej produkcji 

Longhi ma swoją siedzibą w północnych Włoszech, a konkretnie w mieście Meda, położonym na północ od Mediolanu. Warto wiedzieć, że cały region słynie z produkcji przepięknych mebli, projektowanych i realizowanych przez najlepszych włoskich rzemieślników. Zresztą całe Włochy są znane z rzemiosła na bardzo wysokim poziomie, zwłaszcza jeśli chodzi o obróbkę takich materiałów, jak skóra, marmur, szkło czy drewno. Te umiejętności przyczyniły się do światowego sukcesu mebli ze znakiem „Made in Italy” i ich niesłabnącej popularności wśród ludzi, którzy cenią luksus i funkcjonalność.

 

Pierwsza fabryka Longhi powstała pod koniec lat 40-tych. Luksusowe meble do codziennego użytku tworzy tu już drugie pokolenie stolarskich mistrzów. Początkowo Longhi produkowało przede wszystkim drewniane stoły. Dziś w ofercie firmy jest praktycznie każdy rodzaj mebla, zaprojektowany przez topowych designerów i wykonany z największą dbałością o każdy szczegół.

 

Różnorodna oferta

Różnorodność oferty to jedna z tych cech, które wyróżniają Longhi na tle konkurencji. Stoły, krzesła, łóżka, regały, lampy, dywany, drzwi, meble tarasowe – czegokolwiek klient potrzebuje, Longhi to ma. Produkty Longhi są robione ręcznie, a często również na wymiar, zgodnie z życzeniem klienta. Dzięki temu praktycznie każdy zestaw mebli można idealnie dopasować do wnętrza. Ta wolność wyboru i możliwość artystycznej synchronizacji są dla Longhi synonimem luksusu.

Najsłynniejszym meblem Longhi jest krzesło Eldam zaprojektowane przez Joe Colombo w 1963 r. Zewnętrzny szkielet został wykonany z włókna szklanego, a siedzisko jest obite skórą. Kiedy mebel pojawił się na rynku, był uważany za bardzo futurystyczny. Po latach projekt nadal się broni, zarówno jeśli chodzi o wzornictwo, jak i elegancję i świetne wykonanie.

Nie na każdą kieszeń

Topowe wzornictwo, ekskluzywne materiały, doskonałe rzemieślnictwo i znak Made in Italy sprawiają, że na zakup produktów Longhi pozwolić mogą sobie nieliczni. Te meble tworzą prawdziwie luksusowe wnętrza o ekskluzywnym i wyjątkowym charakterze. To jakość, na którą pozwolić mogą tylko najbogatsi, ale jedno jest pewne: ci, których na to stać, dostają to, co w świecie luksusowych mebli najlepsze.

Poltrona Frau

Choć włoska Poltrona Frau zaczynała od ręcznej produkcji skórzanych foteli, dziś marka stworzona przez Sardyńczyka Renzo Frau ma w swojej kolekcji meble tapicerowane, pudełkowe i akcesoria. Nie zmieniło się jedno – Poltrona Frau jest synonimem najwyższej jakości, doskonałego wzornictwa i wyjątkowych produktów prosto z Turynu.

 

Poltrona znaczy fotel

Historia tej włoskiej marki zaczyna się w 1912 r. Właśnie wtedy Renzo Frau założył swoją fabrykę foteli w Turynie. Nazwa firmy to połączenie włoskiego słowa “fotel” (poltrona) i nazwiska fundatora. Na początku nowo założona manufaktura zajmowała się produkcją ekskluzywnych foteli – w 1930 r. powstał pierwszy legendarny mebel czyli fotel “904”, który z czasem zyskał nazwę Vanity Fair. 

Ale sława Poltrona Frau rosła już od jakiegoś czasu –  w 1926 r. firma została oficjalnym dostawcą mebli dla włoskiej rodziny królewskiej z dynastii sabaudzkiej, wyposażyła w meble expo w Turynie w 1928 r. i dostarczyła meble na transatlantyk Rex, dumę włoskiej marynarki. 

Skąd tak wielki sukces małej fabryki mebli tapicerowanych? To połączenie jakości, procesu wytwórczego i śmiałych projektów. Cechy te najlepiej widać na przykładzie najdłużej produkowanego mebla, czyli fotela. Ergonomiczne, dopasowane do ludzkiego ciała, funkcjonalne, obciągnięte perfekcyjnie wygarbowaną i niezwykle przyjemną w dotyku skórą Pelle Frau, ręcznie wykończone fotele są niczym małe dzieła sztuki. 

 

Ponad 100 lat tradycji, jakości i designu

Tak jak 100 lat temu, tak i dziś Poltrona Frau stawia przede wszystkim na jakość i – jak firma sama o sobie mówi – jest w tym aspekcie do bólu nudna i przewidywalna. W tym sensie marka jest zakładnikiem swojego sukcesu – owa jakość jest czymś, czego oczekują klienci, a firma stara się ich nigdy nie zawodzić. Stworzyła nawet koncept Leathership, który pokazuje jak istotne jest bycie liderem w obszarze jakościowych produktów ze skóry. 

Warto w tym miejscu wspomnieć, że w swoich meblach Poltrona Frau wykorzystuje opatentowaną skórę “Pelle Frau”, która aby zyskać swoje znane na całym świecie właściwości przechodzi aż 21 etapów garbowania!

W Poltrona Frau tradycja w żaden sposób nie kłóci się z postępem: najnowsze technologie, najlepsi światowi projektanci, awangardowe pomysły – to wszystko znajdziecie w meblach tego topowego włoskiego producenta. I to pomimo tego, że po dziś dzień 95 proc. mebli jest tworzone ręcznie.

 

Produkty Poltrona Frau to zawsze najwyższa półka, którą doceniają nawet najbardziej wymagający klienci. Oprócz foteli firma oferuje dziś też łóżka, pufy, regały, stoły, biurka, meble konferencyjne, lampy, sofy i szafki. Włoska marka przeszła długa drogę od producenta skórzanych foteli oraz foteli i kanap samochodowych do zajmowanej dziś pozycji jednego z liderów wśród producentów luksusowych mebli do ekskluzywnych wnętrz.

Gianfranco Ferre Home

Gianfanco Ferre Home to marka, która w zamyśle nawiązuje do włoskiego architekta, a przede wszystkim projektanta mody, pracującego dla domu mody Christian Dior. Projektantem kolekcji sygnowanych imieniem i nazwiskiem słynnego “architekta mody” jest Livio Ballabio, orędownik współczesnej klasyki. Zakorzenione w historycznych stylach angielskich meble i dodatki idealnie współgrają z nowoczesnymi wnętrzami, a sama marka uważana jest za wyrafinowaną, elegancką, ponadczasową i eklektyczną w najlepszym tego słowa znaczeniu. 

 

Gianfranco Ferre Home: elegancja w DNA 

Dlaczego marka meblarska wzięła sobie za patrona najlepszego architekta wśród projektantów mody i najlepszego projektanta mody wśród architektów? To kwestia kreatywnego dziedzictwa – Gianfranco Ferre był ikoną włoskiego stylu, wielbicielem geometrycznych wzorów i twórczych transformacji istniejących stylów. Dzięki temu marka ma w swoim DNA klasyczną elegancję, która jest nieustannie poddawana interpretacji na nowo.

Angielskie odniesienia widać tu na każdym kroku – nawiązania do mebli w stylu Chippendale’a czy klasyczne wzory takie jak houndstooth, diagonal, paski, a nawet krata księcia Walii wykorzystywane w meblach tapicerowanych oraz łączone ze skórą i nubukiem to już znak rozpoznawczy tej marki. Dodajmy do tego wyjątkowo staranne rzemieślnicze wykończenie połączone z odwagą do stosowania innowacyjnych technik, a otrzymamy meble i akcesoria idealnie pasujące do luksusowych wnętrz. 

 

 

Ekskluzywne, wyjątkowe, nowoczesne

Wszechstronność charakteryzująca meble Gianfranco Ferre Home pozwala tworzyć ambitne wnętrza mieszkalne, w których ekskluzywny, luksusowy i „biznesowy” styl spotyka się z uspokajającą i wygodną elegancją, która od zawsze była częścią DNA marki. Salon w pięciogwiazdkowym hotelu, loft w sercu Manhattanu, willa na Long Island i penthouse w Miami – propozycje Gianfranco Ferré Home sprawdzą się w każdej sytuacji i zaspokoją najbardziej zróżnicowane potrzeby wyrafinowanych klientów na całym świecie.

Produkcja Gianfranco Ferré Home jest realizowana w Cantù, w sercu Brianza, niedaleko Mediolanu. To okolica, która zawsze była uważana za kolebkę włoskiego rzemiosła. Dziś obszar ten jest znany na całym świecie z produkcji wysokiej jakości mebli i nowoczesnego wzornictwa.

Wyjątkowy charakter kolekcji Gianfranco Ferré Home ciągle ewoluuje, podążając ścieżką transformacji w kierunku bardziej minimalistycznego i mniej wyszukanego stylu. Najnowsze propozycje marki są wyrazem międzynarodowego, ambitnego gustu z wielkomiejskim sznytem i charakteryzują się ciągłym dialogiem między nowoczesnym minimalizmem a typowymi cechami twórczego dziedzictwa Gianfranco Ferré.

Shake Design

Włoski Shake Design tworzy nowoczesne i funkcjonalne przedmioty o niepowtarzalnym stylu, które w niezwykle udany sposób godzą najlepszą tradycję rzemieślniczą z wyrafinowanymi i innowacyunymi technologiami produkcji. Powstaje w ten sposób wyrób Made in Italy, będący odpowiedzią na potrzeby i gusta międzynarodowej publiczności. Estetyka w służbie wzornictwa i najwyższa jakość sprawiają, że Shake Design tworzy ekskluzywne produkty, łączące stylistykę i funkcjonalność.

 

Marka odpowiedzialna społecznie

Oprócz niepowtarzalnych, nowoczesnych mebli i akcesoriów jednym z najważniejszych wyróżników marki jest jej społeczna odpowiedzialność. Wszystkie produkty Shake Design są produkowane w sposób przyjazny dla środowiska. Dzięki temu, że w procesie produkcji wykorzystywane są materiały i technologie o niewielkim wpływie na środowisko, ślad węglowy Shake Design jest stale ograniczany. Fabryka jest zasilana energią słoneczną, a w procesach technologicznych korzysta się przede wszystkim z wydajnych technologii przyjaznych środowisku. Dodatkowo, marka i jej produkty są silnie osadzone w regionie, w którym powstają – Mobile Veneto znane jest z przedsiębiorczości żyjących tu ludzi, a także z poszanowania dla przyrody i środowiska. 

 

Shake Design: wartość pomysłów

Kreatywność, research i dbałość o szczegóły stanowią wytyczne i zasady projektowania podczas realizacji każdego projektu. Początkowa idea, którą zaczyna się od szkicu ołówkiem, staje się ostatecznie produktem wyjątkowym o najwyższej jakości.

Dążąc do zrównoważenia funkcji i kształtu, stylu i komfortu, luksusu i rygoru, Shake Design kreuje współczesną koncepcję projektowania, która na nowo definiuje i wymyśla materiały, techniki i kontury. Ta nowa estetyka nabiera formy, a ponadczasowa elegancja inkorporuje tradycje i innowacje. W ten sposób produkty Shake Design stają się wypadkową poszukiwań w obszarach projektowania mebli, sztuki i mody.

Last but not least, ręczna produkcja Made in Italy przełamuje ideę standaryzowanego produktu, zapewniając wysoki poziom indywidualizacji. Niezastąpiona praca mistrzów rzemieślniczych nadaje autentyczności unikalnym, ręcznie robionym przedmiotom. W ten sposób tworzy się Shake Design: nowoczesne i funkcjonalne meble i akcesoria czerpiące z najlepszych rzemieślniczych wzorców. 

Il Loft

Il Loft – włoska firma stworzona przez Giorgia Saporiti w 1994 r. – to marka, która  gwarantuje jakość od A do Z, od projektu, przez koncepcję i produkcję dopasowanych rozwiązań. Z jej usług korzystają celebryci sportu, muzyki i show-biznesu, a także dla przedsiębiorcy, kolekcjonerzy czy osobowości świata finansowego, dla których firma tworzy ekskluzywne wnętrza.

 

Kreatywny wizjoner Giorgio Saporiti

Giorgio Saporiti, którzy przez wiele lat był współwłaścicielem i dyrektorem artystycznym Saporiti Italia, przez 15 lat współpracował z Ottavio Missoni przy projektach modowych i produktach tekstylnych (dywany i gobeliny).

Saporiti od najwcześniejszych lat przejawiał ogromną wrażliwość – już jako dziecko podziwiał różnorodność kolorów, dźwięków i smaków natury. W dorosłym życiu oszołomiły go  arcydzieła wielkich architektów, takich jak Gio Ponti i Marco Zanuso, Frank Lloyd Wright, Mies van der Rohe i Oscar Niemeyer.

Poszukiwanie piękna we wszystkich jego formach było tym, co zawsze motywowało Giorgio Saporiti. Ten zakochany w kolorach architekt i projektant stał się odnoszącym sukcesy przedsiębiorcą i żywą “anteną” trendów w designie i modzie. Niektórzy mówią o nim nawet jako o „maszynie do generowania pomysłów” – dziś pewnie zyskałby zaszczytne miano trendsettera. 

Jego świat tkanin, mebli i wnętrz wydaje się ciągle odnawiać; sam Saporiti ma niesamowitą zdolność do łączenia aktualnych trendów z ponadczasowością. Racjonalne, czyste linie są w stanie wywołać emocje, palety kolorów mieszają się ze sobą, połączenia są często niebezpieczne, ale zawsze zapewniają doskonałą harmonię. To cechy, które złożyły się na sukces jego irmy.

 

Il Loft: metoda w szaleństwie

Obecnie Il Loft posiada dziesiątki sklepów na pięciu kontynentach, a w nich tysiące produktów. Firma zaprojektowała wnętrza dla wielu celebrytów sportu, muzyki i show-biznesu, a także dla przedsiębiorców, kolekcjonerów, osobowości świata finansowego.

Jaki jest przepis na sukces przepis na sukces założyciela? Saporiti mówi, że projektować należy tak, aby wszystkie meble i wnętrza były odzwierciedleniem gustu i duszy klienta. W ten sposób klient będzie szczęśliwy, że w nich mieszka. 

Wszystkie meble, dodatki i dekory Il Loft są projektowane i produkowane w fabryce Gallarate na zachód od Mediolanu. To tutaj zespół wyspecjalizowanych rzemieślników obrabia drewno, stal, tworzywa sztuczne. To tutaj wykwalifikowani eksperci tkają, kolorują, łączą tkaniny i tapicerują siedziska wyściełane poliuretanem lub dakronem. To wreszcie stąd zespoły projektowe wyruszają na cały świat – do Stanów, Rosji, Bliskiego Wschodu i wielu miejsc w Europie – aby spełnić oczekiwania najbardziej wymagających klientów. 

Prawdziwa pasja i miłość do koloru, która zawsze charakteryzowała pracę Giorgio Saporiti, a także gwarancja produkcji opartej na rzemiośle w 100% Made in Italy sprawiają, że Il Loft jest pięknie sławi włoski design na całym świecie. Nie będzie przesadą, jeśli powiemy, że każdy mebel jest żywym świadkiem tego, jak tradycja i nowoczesność mogą się przyciągać, tworząc coś niesamowitego i niepowtarzalnego.

Roberto Cavalli Home Interiors

Roberto Cavalli Home Interiors to kwintesencja luksusu. Meble, porcelana (zastawa stołowa, wazony, sztućce), poduszki dekoracyjne, tapety, dywany oraz oświetlenie tej marki zdobią najelegantsze wnętrza na całym świecie. Szlachetne tworzywa, wyrafinowany design, odważne zestawienia kolorystyczne – takiego Cavallego znamy i kochamy. To marka dla tych, którzy styl glamour cenią najwyżej.

 

Roberto Cavalli Home Interiors - od mody do wnętrz

Nazwisko Cavalli w świecie mody jest tym, czym w świecie motoryzacji Porsche czy Jaguar. Ten włoski projektant luksusowej mody znany jest z wykorzystywania motywów zwierzęcych i egzotycznych w swoich kolekcjach. Sygnowany jego nazwiskiem dom mody oferuje ubrania, perfumy i akcesoria dla kobiet, a także odzież męską w ramach projektu RC Menswear oraz linię młodzieżową  Just Cavalli. 

Ale Roberto Cavalli to nie tylko moda – to też grupa kapitałowa, która oprócz mody ma w swoim portfolio luksusowe meble i akcesoria, kawiarnie a nawet alkohole. Patrząc na wszystkie oferowane przez markę produkty można zaryzykować stwierdzenie, że 81-letni Cavalli nadal jest w formie godnej młodego i bardzo kreatywnego projektanta.

 

Dzikość w stylu glamour

Roberto Cavalli Home Interiors to hołd dla najważniejszych linii Roberto Cavalli Maison; hołd złożony filozofii i DNA marki, zdolny połączyć modę i design z przepychem. Glamour, zmysłowość, pasja: projektant umiejętnie zestawia ze sobą te elementy, dzięki czemu powstaje luksus w energetycznej mieszance z dzikim i charakterystycznym dla niego urokiem. Inspirowany nadrukami i wzorami mody Maison, Roberto Cavalli Home Interiors miksuje zwierzęce motywy z naturalistycznymi inspiracjami, tworząc w ten sposób eleganckie wnętrza w niepowtarzalnym stylu. 

Roberto Cavalli Home Interiors nosi w sobie wszystkie cechy marki Roberto Cavalli, a także geniusz samego projektanta: inspiruje się kultowymi nadrukami i wzorami najbardziej reprezentatywnych kolekcji domu mody. Żywe kolory, niesamowite faktury i piękne wzory przeplatają się z odważnymi, zwierzęcymi nadrukami; najdelikatniejsze hafty, nieprzewidywalne kształty z nieregularnymi liniami; miejska dżungla z naturalnymi elementami, takimi jak skały, kwiaty i bujne lasy.

Roberto Cavalli Home Interiors tworzy niesamowite projekty dla klientów, którzy cenią to, co niesztampowe, odważne i awangardowe. Szlachetne materiały, staranne wykonanie i bogactwo wzorów pozwalają na kreowanie jedynych w swoim rodzaju wnętrz. 

Etro Home Interiors

Etro, znane przede wszystkim z produkcji kojarzących się z Bliskim Wschodem tkanin, a w szczególności materiałów ze wzorem paisley, uruchomiło linię Home Interiors we współpracy z Jumbo Group. To naturalna kontynuacja dotychczasowej działalności Etro, która podziela zarówno jej styl, jak i wartości. W Etro Home Interiors włoskie rzemiosło najwyższej próby łączy współczesny design z klasycznymi tkaninami Etro. Rezultatem jest propozycja wnętrzarska, charakteryzująca się niepowtarzalnym stylem marki, który od zawsze uosabia elegancję, kreatywność i żywe wyczucie koloru. 

 

Etro - inspiracje z dalekich podróży

Etro to firma rodzinna – założona w 1968 r. od początku specjalizuje się w tkaninach, szczególnie często korzystając z pochodzącego z Bliskiego Wschodu i wspomnianego już wzoru paisley (w Polsce znanego jako “wzór turecki”). Większość produkowanych przez Erto tkanin zawiera w sobie odniesienia do dalekich podróży i egzotycznych kierunków. Materiały, wykonanie i szczególny talent do nadruków sprawiają, że Etro jest wyjątkowe i niepowtarzalne.

Korzenie Etro Home Interiors są mocno osadzone w kulturze tekstylnej. W 1986 roku Etro wprowadził do oferty kolekcję akcesoriów i przedmiotów do domu, konsolidując w ten sposób swoją koncepcję stylu życia. 

Oprócz tkanin i akcesoriów do domu, Etro ma też swoją kolekcję ubrań damskich i męskich, a także perfumy. Firmą zarządzają dzieci założyciela: Veronica, Jacopo i Kean Etro. Veronica zajmuje się kolekcją damską, Jacopo jest odpowiedzialny za akcesoria i tkaniny; a Kean – za zapachy i kolekcję męską.

 

Nowa tradycja

Trzeba przyznać, że Etro to marka jedyna w swoim rodzaju: to koczownicza opowieść, w której moc symbolicznego języka wyraża się poprzez mistrzowskie użycie tkanin i kwintesencję spopularyzowanego przez Etro wzoru. Kolekcja Etro Home Interiors doskonale uosabia dziedzictwo marki modowej oraz koncepcję Nowej tradycji, która łączy elementy klasyczne z eksperymentowaniem i innowacyjnością.

Na sukces Erto składają się rzemieślnicze know-how i odważne eksperymenty. W 2017 roku Etro i Jumbo Group rozpoczęły współpracę w celu produkcji i dystrybucji nowej linii Etro Home Interiors. Wnętrza Etro Home składać się będą z mebli i wyposażenia do salonu, jadalni, sypialni oraz mebli ogrodowych spójnych ze stylem, filozofią i dziedzictwem Etro, wypełnionych kolorami i wzorami. Nasycony kolorem paisley, motyw przewodni kolekcji, jest na nowo interpretowany po to, aby stworzyć sugestywną elegancję. Kolekcja łączy tradycję z innowacyjnością i historię ze współczesnością, opowiadając światu o Etro.

Nicoline

Nicoline to włoski producent komfortowych mebli wypoczynkowych – sof, kanap z regulowaną głębokością siedziska, łóżek i foteli – oraz akcesoriów wnętrzarskich. Firma powstała w latach 90-tych XX w. i od początku stawiała na jakość i dbałość o najdrobniejszy szczegół, co w połączeniu z topowym włoskim wzornictwem zmaterializowało się w luksusowych meblach i przedmiotach wyjątkowej urody. Dla Nicoline najważniejsze jest zawsze zadowolenie i satysfakcja klienta związane nie tylko z zakupionym meblem, ale też z całym procesem przed- i posprzedażowej obsługi klienta.

 

Nicola Palasciano: 9-latek na praktykach

Choć dziś może nam się to wydawać niewyobrażalne, założyciel marki Nicoline – Nicola Palasciano – swoją zawodową przygodę z meblami rozpoczął mając… 9 lat! Właśnie wtedy, w tak młodym wieku, trafił na praktyki do Industrial Group Natuzzi Italia. 6 lat zajęło mu uzyskanie pełnego zaufania Pasquale Natuzzi, CEO Natuzzi Italia. Natuzzi docenił pasję i oddanie pracy Nicoli i z czasem powierzył mu nadzór nad działem tapicerskim nad produkcją sofy skierowaną na rynek amerykański.

Nicola nie tylko nie zawiódł zaufania Natuzziego, ale też zebrał doświadczenia porzebne do tego, aby wystartować z własnym biznesem. W 1992 roku determinacja i wytrwałość Nicoli Palasciano w robieniu wielkich rzeczy doprowadziły go do stworzenia własnej marki: Nicoline. Jego celem stała produkcja wyjątkowych mebli wypoczynkowych, które na rynku będą wyróżniały się wzornictwem, materiałami i jakością wykonania.

 

Nicoline: bezkompromisowa jakość

Blisko trzydzieści lat później, Nicoline jest jedną z najważniejszych i najbardziej znanych firm produkcyjnych korzystających ze znaku Made in Italy. Marka jest synonimem jakości, dopracowania najdrobniejszych szczegółów i ciągłego poszukiwania innowacyjnych materiałów. Firma dąży do uzyskania produktu o ekskluzywnym designie i o podwyższonym standardzie, sygnowanego znakiem Made in Italy. Warto dodać, że Nicoline szczyci się awangardowym działem prototypów, który ściśle współpracuje z projektantami o międzynarodowej renomie.

W ofercie firmy można znaleźć sofy, łóżka i fotele, ale największą rozpoznawalność i poważanie na międzynarodowym rynku meblowym zapewniły jej sofy z regulowaną głębokością siedziska. Wszystkie meble Nicoline są wykonane z najlepszych i najbardziej luksusowych materiałów, a proces produkcji podlega bardzo surowym testom jakościowym. Zapewne z tego względu w Nicoline wszystkie fazy produkcyjne realizowane w ramach jednej fabryki, a dział produkcji korzysta z wiedzy i doświadczenia utalentowanych ekspertów kroju, szycia i tapicerki.

Scic Italia // Fendi Cucine

Scic to skrót od nazwy Super Cucine Italiane Componibili czyli Super Modułowe Kuchnie Włoskie. Brand powstał kilka lat po wojnie, w roku 1948 r., jako warsztat stolarski w centrum Parmy. Prawdziwy rozwój przyszedł w latach 60-tych: Scic stał się dużym przedsiębiorstwem kojarzonym z eleganckimi i technologicznie zaawansowanymi kuchniami. Z kolei Fendi od ponad 30 lat zajmuje się aranżacją przestrzeni domowej, a meble i akcesoria Fendi Casa zdobyły sobie ogromne uznanie i rzeszę wielbicieli na wielu rynkach.

 

Razem dla najlepszego designu

Mariaż marki kuchennej Scic Italia i modowej Fendi Cucine tylko na pierwszy rzut oka może wydawać się niekonwencjonalny. Ta wycieczka w obszar zupełnie niemodowy to wynik trendu, jaki od pewnego czasu obserwujemy w świecie mody. Gucci jakiś czas temu otworzył restaurację we Florencji, a Dolce&Gabbana wprowadził na rynek swoje… makarony. Dlatego projektowanie na potrzeby kuchni było dla Fendi naturalnym krokiem naprzód – już wcześniej dom mody projektował meble pod marką Fendi Casa.

Początkiem współpracy było stworzenie dwóch wysp kuchennych w odmiennych stylistykach. Kurkum ma w sobie pierwiastek męski: jest prosta, surowa i w całości wykonana ze stali nierdzewnej. Ginger zaś to wyspa kobieca: marmury połączone miedzianymi blatami przywodzą na myśl styl art deco.

Scic: luksusowe kuchnie szyte na miarę

Oferta Scic jest oczywiście bogatsza niż tylko te dwie wyspy stworzone z Fendi. Szeroka oferta firmy pozwala zaprojektować z Scic nowoczesną, stylową i bardzo luksusową kuchnię do wymarzonego domu. Od momentu swojego powstania w 1948 roku do dziś Scic buduje kuchnie w zgodzie ze swoimi założeniami: dzięki wyobraźni, samozaparciu, pasji oraz energii i wiedzy projektowane meble kuchenne i akcesoria łączą w sobie piękno, funkcjonalność i innowacyjność. 

Dla firmy priorytetem przy projektowaniu kolekcji jest dbałość o styl, materiały i kolorystykę. Szczególną uwagę zwraca ona na coraz bardziej zaawansowane technologie stosowane w meblach na całym świecie. Dlatego Scic jest jednym z pionierów w branży meblarskiej w zakresie stosowania nowych materiałów oraz wprowadzania innowacyjnych systemów otwierania szafek i mebli kuchennych. 

Scic produkuje swoje wyroby przy użyciu najnowocześniejszych technologii i maszyn, mając na uwadze zarówno na zużycie zasobów, jak i bezpieczeństwo pracowników. Dobór materiałów i śledzenie całego cyklu produkcyjnego, aż po zagospodarowanie odpadów – wszystko podlega ścisłym regulacjom i procedurom, a dogłębna znajomość technik i materiałów sprawia, że końcowy produkt jest nie tylko wysokiej jakości, ale też możliwie najbardziej zbliżony do tego, co przez lata wytwarzano w małych włoskich warsztatach rzemieślniczych.

SM Living Couture

SM Living Couture to przedsiębiorstwo założone przez Gianpiero Pansittę. To bez wątpienia jedna z najbardziej renomowanych firm w sektorze mebli i akcesoriów do luksusowych apartamentów i domów. Jedną z najmocniejszych stron marki SM Living Couture są jej podejście i możliwości produkcyjne – za każdym stworzonym meble stoi starannie zaplanowany proces, a wszystkie prace są realizowane przez wykwalifikowanych włoskich rzemieślników. 

 

Współpraca z najlepszymi rzemieślnikami 

SM Living Couture zawsze była doceniana za rzemieślnicze mistrzostwo, zwłaszcza jeśli chodzi o produkcję tapicerki. Każda kolejna kolekcja zaskakiwała, a ciągły research mający na celu ulepszanie metod produkcji dawały niesamowite rezultaty: powstawały meble, które z miejsca podbijały serca miłośników luksusu na całym świecie, nawet w Chinach. 

Oprócz mebli produkowanych seryjnie, SM Living Couture ma również dział projektów realizowanych na zamówienie. To tam powstają meble i akcesoria, które są odpowiedzią na oczekiwania konkretnych klientów. Tym samym firmie można zlecić wykonanie unikalnych mebli, które będą spełnieniem czyichś marzeń o wystroju konkretnego wnętrza. Z możliwości realizacji mebli na zamówienie korzystają nie tylko bogaci prywatni inwestorzy, ale też najelegantsze hotele na całym świecie. 

 

SM Living Couture: marka światowa 

SM Living Couture zdobywa coraz większą sławę na całym świecie, a współpraca marki z topowymi projektantami z całego świata materializuje się w postaci niesamowitych, luksusowych mebli, będących odpowiedzią na oczekiwania najbardziej wymagających klientów. Mistrzostwo rzemieślników pracujących dla firmy i ponadczasowy design sprawiają, że meble sygnowane logo firmy znalazły swoje miejsce w najbardziej ekskluzywnych wnętrzach na całym świecie. To bez wątpienia jedna z tych marek, które warto wziąć pod uwagę na etapie projektowania wystroju wymarzonych luksusowych wnętrz. 

Devon&Devon

Devon&Devon to luksusowa marka łazienkowa, która powstała ponad 30 lat temu we Florencji. Meble, armatura i szeroko rozumiane wyposażenie łazienkowe są głównym przedmiotem działalności firmy. Devon&Devon stawia na jakość i najlepszy włoski design – szlachetne, zrównoważone materiały, niepowtarzalne kształty, harmonijne połączenia i eleganckie rozwiązania. 

 

Devon&Devon: łazienki szyte na miarę

Firma Devon & Devon została założona przez dwóch architektów i obecnie jest częścią Grupy Italcer; z racji osób fundatorów ma w swoim DNA kulturę „projektowania”. Dlatego oprócz kompletnych kolekcji, oferuje też „D&D Tailored Interiors”: unikalną usługę projektowania rozwiązań szytych na miarę, którą realizują wyspecjalizowani pracownicy oraz wewnętrzny zespół architektów.

W ciągu trzech dekad Devon&Devon na zawsze zmienił sposób, w jaki postrzegamy łazienkę. Dzięki pierwszej wannie w stylu wiktoriańskim wyposażonej w większe głowice prysznicowe oraz wynalezieniu na nowo konsol i paneli, łazienka w świecie Devon&Devon przekształciła się ze zwyczajnego i funkcjonalnego miejsca w piękne i niepowtarzalne otoczenie poświęcone osobistej pielęgnacji. 

 

 

Stylowe inspiracje

Kolekcje Devon&Devon sięgają do bardzo różnych porządków stylistycznych – projektantów inspiruje surowa epoka wiktoriańska, szalona Belle Epoque, optymistyczne amerykańskie art deco, włoska dolce vita czy roztańczone lata pięćdziesiąte. Taka mnogość inspiracji sprawia, że unikatowe projekty od Devon&Devon zaspokajają najwybredniejsze gusta i pasują do każdego wnętrza. 

Devon & Devon to ekskluzywny sposób na cieszenie się domem. To najwyższa jakość, wywodząca się z miłości do surowców i niezwykłych umiejętności rzemieślników. To wyraz dobrego smaku i ponadczasowego stylu. Proponowane przez markę produkty odtwarzają i reinterpretują najlepsze europejskie tradycje i dwudziestowieczne wzornictwo, a jednocześnie odważne patrzą w stronę teraźniejszości. W swojej florenckiej siedzibie i sklepach na całym świecie firma oferuje wszystko, czego potrzeba, aby każde miejsce stało się domem, do którego chce się wracać, a łazienka – przytulnym, funkcjonalnym i pięknym centrum codziennej pielęgnacji.

Oasis

Oasis to ponad stuletnia firma rodzinna, charakteryzująca się odwagą, tradycją i silną tożsamością. Jest obecna na rynkach w ponad 25 krajach – w Rosji, Ukrainie, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Szwajcarii, Belgii i Stanach Zjednoczonych. Portfolio produkcyjne Oasis obejmuje szeroką gamę kolekcji mebli dla domu i łazienki; firma realizuje też duże projekty mieszkaniowe i usługowe.

 

Oasis: więcej niż meble

Jednak Oasis oferuje znacznie więcej niż tylko wybór mebli. Od swojego powstania w 1908 r. firma skupia się na dostarczeniu klientom kompletnego procesu aranżacji wnętrza inspirowanego życiem i stylem takich ikon, jak Coco Chanel czy Elsa Schiapparelli. Moda, modernistyczna architektura, stylizowane dekoracje – to świat Oasis. Dekoracyjne linie, żywe kolory i metale oraz zmysłowe kontury to cechy charakterystyczne epoki, w której żyły i tworzyły te postaci. Można je znaleźć również w kolekcjach Oasis, choć nie we wszystkich. W innych marka czerpie  z dziesięcioleci wspaniałego włoskiego wzornictwa i architektury, od lat 30. do 50. XX wieku. Rzemiosło Made in Italy jest integralną częścią każdego produktu.

W ciągu ostatniego ćwierćwiecza Oasis zrealizowało projekty wnętrz dla klientów indywidualnych i komercyjnych, a także dla branży hotelarskiej. Firma współpracowała z wiodącymi profesjonalistami i markami w branży (m.in. Armani, Ermenegildo Zegna, Tiffany, Salvatore Ferragamo, Brooks Brothers). Dzięki temu dziś jest przygotowana do realizacji najbardziej ambitnych projektów na szytych na miarę.

 

Ponadczasowa elegancja

Produkty Oasis powstają w toku badań nad materiałami i projektami – dzięki temu firma jest zawsze o krok przed trendami. Ostatecznym celem jest zaspokojenie potrzeb i pragnień klientów z różnych kultur i środowisk. 

Najważniejsze kolekcje Oasis to Luxury Collection i Master Collection. Ta pierwsza to oda do okresu art deco, czerpiąca inspirację z lat 20. i wyrafinowanych „salle de bains” będących nieodzowną częścią arystokratycznych willi z początku XX wieku. To zmysłowe arabeski, atmosfera wyrafinowania i połączenie różnych, acz zawsze szlachetnych materiałów. Z kolei Master Collection jest dedykowana łazienkom, które wymagają nowoczesnego i minimalistycznego smaku. Czystość i prostota to wiodące cechy definiujące tę linię. Synteza linii i prostych kształtów, jak w przypadku klasycznego greckiego posągu, tworzy duszę Master Collection. Jasne kolory, lakierowane powierzchnie i lustrzane, chromowane wykończenia nawiązują do współczesnego miejskiego ducha.

 

Meble i oświetlenie

Oprócz kolekcji łazienkowych Oasis wprowadziło do swojej oferty  linię Home. Home to nowoczesne produkty o ostrych liniach oraz zimnych kolorach i materiałach, które składają się na minimalistyczny styl pasujący do kolekcji Master. 

Kolejna propozycja to oświetlenie. Gra ono w architekturze szczególną rolę: umiejętnie dobrane może zmienić pomieszczenie, a zastosowane wzornictwo może wpłynąć na styl jego wykończenia. Kolekcja Oasis Lighting obejmuje wiele różnych materiałów, takich jak drewno, tkaniny, metal i kryształ;  wszystkie produkty są wykonane z niezwykłą dbałością o szczegóły. 

Milldue

Milldue to marka stworzona w 1976 r. przez Mario Brescacina – właśnie wtedy założył on firmę produkującą meble, która tego samego roku zadebiutowała na SAIE. Dzięki Brescacinowi świat łazienek, a także koncepcja i sposób postrzegania przestrzeni łazienkowej zostały całkowicie zrewolucjonizowane. W wizji Milldue łazienki to nie byle jakie pomieszczenie użytkowe, ale raczej „szczególne” miejsce, w którym dbamy o siebie. Dziś Milldue promuje dwie słynne łazienkowe marki: Noorth i Vitage. 

 

Noorth

Noorth to synonim świeżości i prostoty, nowa marka, która bazuje na wieloletnim doświadczeniu Milldue. To koncepcja odpowiadająca na potrzeby międzynarodowych rynków i ludzi, którzy kochają przedmioty stworzone i wyprodukowane przez włoskich rzemieśliników, ale jednocześnie oczekują nowego sposobu prezentacji i nowatorskiego podejścia. Dostępne w sprzedaży linie reinterpretują tradycyjne środowisko łazienkowe wprowadzając do niego nowoczesne akcenty.

Kolekcje Noorth to ekskluzywne aranżacje, które doskonale dopasowują się do nowoczesnych łazienek. Dla Noorth ważny jest cały proces – od idei architektonicznej, przez projekty, aż po realizację. 

Kolekcje Noorth są ponadczasowe i zawierają wszechstronne i funkcjonalne rozwiązania. Ale Noorth wykracza poza aspekty czysto funkcjonalne, bo najważniejsze zdaniem projektantów jest to, aby łazienki wpływały na dobre samopoczucie korzystających z nich osób poprzez harmonijną elegancją. Można powiedzieć, że Noorth wyraża innowacyjne podejście filozofii Milldue, dla której najważniejsze jest dobre samopoczucie osoby korzystającej z produktów firmy.

 

Vitage

Przemyślane rozwiązania, wyrafinowane i szlachetne wykończenia, ponadczasowe piękno – takie są kolekcje sygnowane znakiem Vitage. To nowy wymiar designerskich łazienek, w których miękkie i otulające kształty, czyste i proste geometrie oraz refleksy światła łączą się, aby nadać każdej łazience prawdziwie magiczną i czarującą atmosferę. 

Stworzoną przez Milldue markę inspiruje zmienny współczesny styl życia, którego emanacją są praktyczne wnętrza łazienek. Charakterystyczny niepowtarzalny wygląd to spójna wizja, w której klasyczne elementy są reinterpretowane w duchu nowoczesności. Ta ekskluzywna oferta, doskonale wpisująca się w filozofię Vitage, została osiągnięta dzięki jakości Made in Italy i fachowemu rzemiosłu.

Minotti

Minotti to włoska firma o międzynarodowej sławie, będąca ucieleśnieniem wartości Made in Italy w dziedzinie projektowania mebli. Założona w 1948 przez Alberto Minottiego jest ambasadorem klasyczno-nowoczesnego stylu życia w segmencie mieszkaniowym i hotelarskim. Minotti jest obecne w 64 krajach: posiada sieć 41 sklepów flagowych, a także sprzedaje swoje produkty przez ponad 400 wykwalifikowanych dealerów na całym świecie.

 

Minotti: mały warsztat, który stał się międzynarodowym brandem

Na początku był mały, produkujący meble na zamówienie warsztat rzemieślniczy założony przez Alberto Minottiego pod koniec lat 40-tych XX w. Szybko okazało się, że pochodzące z niego wytwory rzemieślnicze są pożądane na rynku i już w latach sześćdziesiątych Minotti mógł się poszczycić mała fabryką meblową. Jednak prawdziwy sukces przyszedł na początku lat dziewięćdziesiątych, kiedy to synowie Alberto przejęli stery firmy i rozpoczęli proces wzrostu i ekspansji na rynki międzynarodowe. Pod koniec XX w. do zespołu zarządzającego dołączył architekt Rodolfo Dordoni, który objął stanowisko Art Directora. 

 

Made in Italy w centrum!

Centralnym elementem tożsamości Minotti jest koncepcja Made in Italy, która łączy tradycję i innowacje: rzemieślnicze umiejętności są wykorzystywane do wykończenia produktu stworzonego przez nowoczesne technologie – inteligencja rąk równoważy przemysłową precyzję z wrażliwością i emocjami. Know-how jest stale ulepszana i rozwijane w drodze intensywnych badań nad materiałami i rozwiązaniami technologicznymi. Tak więc dążenie do doskonałości to jeden z wyróżników firmy.

 

Kod Minotti: DNA firmy

Przez lata firma wypracowała specyficzny „kod Minotti”, który stał się stałym elementem każdej kolekcji. Marka zawsze kieruje się kluczową dla siebie zasadą „innowacyjności w duchu ciągłości”. Głęboko zakorzeniona w DNA firmy, jest emanacją zasady estetycznego niedopowiedzenia, ponadczasowej elegancji, ciągłości i rzemieślniczego savoir-faire.

Kluczową rolę w tym procesie odgrywa Minotti Studio, serce i umysł firmy, które umiejętnie wykorzystuje umiejętności i zasoby w ramach kreatywnego łańcucha dostaw. Od architektury po projektowanie wnętrz, od prototypowania po inżynierię, od grafiki po wizualizację, od marketingu po komunikację. Minotti Studio nadaje kształt pomysłom tworząc odzwierciedlające tożsamość Minotti i ewolucję ludzkich nawyków kolekcje wewnętrzne i zewnętrzne dla projektów mieszkalnych i hotelarskich.

Social Media

Instagram

This error message is only visible to WordPress admins

Error: No connected account.

Please go to the Instagram Feed settings page to connect an account.

Zamknij
Wyślij Zapytanie